Nowa marka Romy

17.09.2006 | komentarze: 0

W najsłynniejszym polskim teatrze muzycznym zachodzą zmiany - placówka zmienia swój wizerunek. Roma będzie firmować się nowym logo, które zastąpi dotychczasowy znany i lubiany symbol teatru - czerwoną, zawadiacko przekrzywioną "pieczątkę" na czarnym tle. Nowy znak Romy ustępuje poprzedniemu pod wieloma względami - nie oddaje charakteru teatru, kłóci się z jego wyglądem wewnętrznym, nie przykuwa uwagi. Ponadto jest prosty, nieskomplikowany, nierozpoznawalny i... niezrozumiały na pierwszy rzut oka. Skłania do zastanowienia, czymże jest owa Roma. Dwie litery "TM" znaczyć mogą bowiem cokolwiek - i nie dla każdego będzie to akurat "Teatr Muzyczny" - chyba, że delikwent przyjrzy się znakowi dokładniej, zaintrygowany jego wymową i głębią...
Zmiany da się również zauważyć na nowych teatralnych ulotkach.
Co ma wróżyć ten "pęd ku nowoczesności" i czym jeszcze zaskoczy nas Teatr Muzyczny Roma z Warszawy...?

Autor: Dagmara Grodzka

Imię:
(wymagane)

E-mail:
(wymagane)

Adres email nie będzie publikowany.
Komentarz:
(wymagane)


Pozostałe aktualności:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce.
Z naszej strony informujemy, że nasze "ciasteczka" służą tylko i wyłącznie bieżącej pracy serwisu.

Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w Zamknij.

statystyka